Bu Blogda Ara

23 Aralık 2018 Pazar

ChatBot 2019



hızlıYOL Teknoloji olarak ChatBot konusunda çalışmalar yapan bir firmayız. ChatBot'ların 2019'da Türkiye'de daha fazla kullanılacağını düşünüyoruz. ChatBot'ları bir arayüzün çok ötesinde bir veri toplama ve karar destek aracı olarak görmeye başladığınız, ChatBot projelerinin şirketlere katacağı kama değeri mutlaka tekrar değerlendirme gerekiyor.

Artık Whatsapp'da var !

2019'da ChatBot'lar için en büyük gelişme artık Whatsapp üzerinde  de ChatBot'ların çalışacak olması. Whatsapp özellikle ülkemizde çok kullanılan bir kanal olarak ChatBot'ları kullanıcıya ulaşmak için çok etkili bir yol olacağa benziyor.

Veri, Veri, Veri...

Herkes yıllardır veriden ve iş zekasında söz ediyor. İşte ChatBot topladığı verilerle çok etkin bir karar destek ve öneri sistemi haline gelebilecek gibi duruyor. Bu yüzden 2019'da şirketlerin ChatBot'lara daha stratejik yaklaşacağını düşünüyoruz.

Teknoloji Daha Ulaşılabilir !

ChatBot için kullanılan NLP (Doğal Dil İşleme) altyapıları her geçen gün daha fazla gelişiyor. Bu sayede artık ChatBot projelerinin 2019'da daha başarılı olması kaçınılmaz hale geliyor.

Peki Nerelerde ChatBot Kullanılabilir?

Aslında ChatBot kullanım alanı çok geniş. En temel kullanım alanlarından biri Müşteri Hizmetleri olarak görülse de, İnsan Kaynakları, Pazarlama, Operasyon Yönetimi gibi şirket içi ve şirket dışı etkileşimin otomotize edilmesi düşünülen her alanda ChatBot'lar 2019'da aktif olarak kullanılmaya başlanacak.

Nereden Başlasak?

ChatBot projesine başlarken yapacağını en büyük hata hedeflerinizi net koymadan başlamanız. Bu yüzden hızlıYOL teknoloji olarak müşterilerimize proje önce 4 workshop'tan oluşan bir danışmanlık hizmeti öneriyoruz. Bu sayede analiz, ChatBot persona, hedeflerin belirlenmesi, entegrasyon ve teknoloji altyapı planı hazırlandıktan sonra projeye daha sağlıklı bir başlangıç yapılabiliyor.

Bizi Arayın...

hızlıYOL teknoloji olarak, ChatBot konusu tasarımdan geliştirmeye bizim ana uzmanlık alanımız. Projenize başlamadan önce bizleri arayın, zaman kaybetmeyin.

info@hizliyol.com

0216 405 1032

2 yorum:

  1. thank you for sharing this article this is very helpful to understanding importance of digital brand awerness to normal consumer for more information visit heredigi-
    Enthusiastic words written in this blog helped me to enhance my skills as well as helped me to know how I can help myself on my own. I am really glad to come at this platform.
    Whatsapp Ticketing System

    YanıtlayınSil