Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2017 Salı

İnsan Kaynakları ChatBot Çözümleri

İnsan Kaynakları ChatBot Çözümleri

ChatBot, yapay zekayı etkin kullanırken, kullanıcıların çok alışkın olduğu mesajlaşma arayüzleri üzerinden yeni bir etkileşim deneyimi sunar.

ChatBot sık sorulan sorulara otomatik yanıt verilmesini, belirlenen yapılandırılmış akışlar ve farklı menüler ile kullanıcı ile sürekli bir etkileşim kurulmasını sağlar. 

--Tekrarlanan işlerde departmanın iş yükü doğal olarak azalır.--

ChatBot Ne Sağlar?

  • Soru - Cevap
  • Yapılandırılmış Akışlar
  • Çok Kanallı Deneyim
  • Kullanıcı Bağlılığı
ChatBot kullanımı ile mesajlaşma arayüzü üzerinden facebook messenger, web, mobil farklı kanlaardan doğal bir deneyim yaratabilirsiniz.



ChatBot Analitik ve KPI

ChatBot geliştirilmesi ve kullanımından daha önemlisi ChatBot analitiklerinin izlenerek sürekli iyileştirmenin yapılmasıdır.

--Bu amaçla KPI’ların doğru belirlenmesine çok önem veriyoruz.--



İşe Alımda ChatBot

İş ilanının niteliklerine ve şirket politikanıza göre ChatBot’un aday ile ön görüşme yapmasına ne dersiniz? Bu sayede zaman kaybetmeden ön elemeyi yapabilir, adayların sorulara verdiği yanıtlara göre arama yapabilirsiniz.

ChatBot ön tanımlı bilgilere göre adayı yönlendirir ve tavsiyeler ile en uygun pozisyona baş vurmasını sağlar. Bu sayede gereksiz başvurular engellenmiş olur.

Facebook, web sayfası sizin için yeni bir arayüz olabilir.

Oryantasyon ChatBot’u

İşe yeni başlayan çalışana oryantasyon vermek yorucu ve tekrar eden bir iş yükü doğurabilir. Doğru kurgulanmış bir ChatBot ile bu rutin için çok farklı bir deneyim oluşturulabilir.

  • Özlük haklarını bildirmek,
  • Ekibi tanıtmak,
  • Şirketi tanıtmak,
  • Sık yaşanan sorunları açıklamak.
ChatBot ile artık çok daha kolay!

Oryantasyon gibi tekrar içeren işleri ChatBot'lara bırakabilirsiniz.

İK - Çalışan İlişkileri

Duyuruları, etkinlik haberlerini, doğum günlerini, şirket organizasyonlarını ChatBot’a bırakmaya ne dersiniz? Bırakın ChatBot şirketinizin yüzü olsun.


İnsan Kaynaklarında İnovasyon

Sektörde teknolojinin etkin kullanımı ve yaratıcı çözümler için hızlıYOL Teknoloji olarak farklı çalışmalar yürütmekteyiz;
  • Yapay zekayı iş süreçlerinize katmaya başlayın
  • Kurum - içi süreçlerinizi yalınlaştırın
  • Departmanın verimliliğini arttırın
  • ChatBot’un kişiliğine özen gösterin
  • Çalışanlarınıza 7/24 dokunun
  • Y kuşağına hazırlanın

ChatBot Geliştirme ve Danışmanlık

ChatBot konusunda hizmet ve danışmanlık sunmaktayız. Bu kapsamda;
  • ChatBot geliştirme
  • Çok kanallı deneyim tasarlama
  • ChatBot kişilik ve dil oluşturma
  • Yapılandırılmış akışları belirleme
  • ChatBot strateji oluşturma ve KPI belirleme
Daha fazlası için bize ulaşın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder